pátek 7. listopadu 2014

Základní domácí hořčice




Můj chlap jí miluje, teda tu dijonskou. Dává si jí snad ke všemu. Tak jsem se rozhodla vyzkoušet si udělat vlastní. Počkáte si na ní tři dny, ale stojí to za to.



Je pravda, že je třeba vychytat poměr, někomu může připadat moc octová,někomu moc sladkokyselá, někoho moc pálí někoho méně. Ale rozhodně to není to co kupujeme v obchodech. nevím jak můj muž, ale já jsem se do ní zamilovala na první prstuolíznutí.



A protože jsem holka přející, posílám vám recept ať si ji můžete také vychutnat. Recept je opravdu jednoduchý a zvládla jsem ho jednou rukou - doslova, na druhé jsem držela druhorozeného.


Domácí hrubozrná hořčice
55g hořčičných semínek
80ml vinného octa,
kajenský pepř - větší špetka,
sůl - větší špetka,
kurkuma - rovná lžička.
trocha vody - nakonec

Všechno smícháme dohromady a necháme 2-3dny odležet v chladu. Poté vše tyčákem pěkně rozmělníme. Snad se vám nezavaří tak jako mě. Pokud se vám bude zdát hustá, přilíte ještě trochu vody.

Jestli nechcete hrubozrnou, můžete rozmixovanou hmotu ještě propasírovat. Počítejte však s tím, že výsledná chuť bude o něco jemnější.

Dobrou chuť

Šárka

Žádné komentáře:

Okomentovat